• Register

De la ce magazin va cumparati incaltamintea in Ploiesti?

De unde va cumparati incaltamintea daca sunteti din Ploiesti? va duceti la Bucuresti sau la magazinele din Ploiest? Acum ca avem si mall va duceti acolo ? :D
intrebat in Shopping de anonim
recategorized de George

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

4 Answers

0 voturi
 
Best answer
Depinde. Eu, de exemplu, prefer incaltamintea Nike. Vezi ca au un magazin la Dealul Mare unde au preturi rezonabile.

Exista si Adidas in Winmarkt, dar nu au cine-stie-ce. Depinde ce fel de incaltaminte preferi.
raspunsa de Mihaita (450 puncte)
selected de George
0 voturi
De unde apuci
raspunsa de anonim
0 voturi
ala-i mall? :))))))))))))))))))))))
raspunsa de anonim
0 voturi
de la ori ce magazin vinde pantofi de caliatate
raspunsa de stefy stefa stef sss (450 puncte)
...