• Register

Vreau sa-mi fac o firma in Ploiesti, ce acte am nevoie?

Salut, vreau sa-mi fac un SRL si vreau sa stiu cam ce acte as avea nevoie, sau daca stiti o firma serioasa ce se poate ocupa de inregistrarea acestei firme si niste preturii.
intrebat in Legal de anonim
recategorized de George

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

2 Answers

0 voturi
 
Best answer

Pai sunt firme de consiliere care se ocupa cu asta, cu infiintarea de firme. Daca ai ceva bani in plus, poti apela la asa ceva. Daca nu, va trebui sa alergi ceva singur. Te duci la Registrul Comertului si acolo gasesti formularele si indicatii de completare a acestora, precum si lista cu actele necesare.

Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Prahova
Ploiesti, Str. Vornicei Nr. 4, Cod postal: 100285
Tel.: 0244 / 543.427
Fax: 0244 / 519.631

raspunsa de anonim
selected de George
0 voturi
Firma de ce?
raspunsa de anonim
Actele se fac in functie de domeniul de activitate ? Vreau sa fac un SRL prin care pot vinde servicii efectuate de electricieni, dar sa pot vinde si produse ce au legatura cu acest domeniu, de exemplu panouri electrice, cabluri si cam tot ce tine de acest domeniu.
...