• Register

petreceri de 8 martie in Ploiesti?

dragele mele, unde va petreceti ziua de 8 martie ? ati gasit vreo oferta in ploiesti pentru o petrecere de 8 martie decenta? am cautat oferte cu petreceri, insa din pacate pana acum am gasit doar petreceri din 2012. pentru 2013 ce petreceri ati gasit ?
intrebat in Timp liber de anonim

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

3 Answers

0 voturi
 
Best answer

Pentru petrecere de 8 martie in Ploiesti

raspunsa de George (11,670 puncte)
selected de George
0 voturi

In curand, toate ofertele cu petreceri de 8 martie 2013 din Ploiesti vor fi pe www.iPloiesti.ro

raspunsa de George (11,670 puncte)
0 voturi

Gasesti oferte bune la Petrecerea de 8 Martie organizata la Hotel Ploiesti, 100 de lei de persoana  si la Pub London House, 85 lei de persoana

raspunsa de Gina
edited de Dinc─â George
...