• Register

cand se dauu simularile de bac in 2013?

cand se da simularea la bac 2013? mi-a spus cineva ca se da in ianuarie februarie. este adevarat?
intrebat in Informatii utile de anonim

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

3 Answers

+1 vot
 
Best answer

Simulare Bacalaureat in Prahova

  • Proba Ec – 21.01.2012
  • Proba Ea – 12.02.2013
  • Proba Ed – 21.02.2013
raspunsa de George (11,710 puncte)
selected de George
0 voturi
prima proba se da in doua saptamani, pe 21 ianuarie, urmmatoarea se da in februarie, iar a 3a simulare este tot prin februarie
raspunsa de anonim
0 voturi
La BAC sa invatati cum trebuie, sa nu va culcati pe o ureche dupa ce vedeti ca-i lejer la simulare.
raspunsa de Funky (510 puncte)
...