• Register

prietena mea tot incearca sa gaseasca motive de cearta

credeti ca incearca sa ajunga la vreo cearta mai mare pentru a se desparti de mine? in ultima vreme incearca sa se certe cu mine din orice, chiar si ca iam pus mana pe fund, cand eram pe strada. choar daca am mai facut asta pana acum de mai multe ori
intrebat in Dragoste si Sex de Funky (510 puncte)

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

5 Answers

+1 vot
 
Best answer
Ar trebui mai intai sa porti o discutie serioasa cu ea, sa vezi care este problema. Orice se poate rezolva.
raspunsa de anonim
selected de George
+1 vot
eu zic sa te desparti tu de ea inainte s-o faca ea :)
raspunsa de anonim
este o idee...
0 voturi
Tot timpul m-au enervat astfel de persoane, care nu indraznesc sa spuna ceea ce vor defapt si incearca sa faca in asa fel incat sa iasa tot ei "victime". asa si cu prietena ta, daca ea nu vrea sa mai fie cu tine sa faca bine sa-ti spuna, nu sa gaseasca motive de cearta pana cand te saturi tu si ii spui GATA.

pe urma sa planga si sa fie victima ca vezi domnle tu esti ala rau, si asa poate si ea sa fuga la altu in brate sa se linisteasca.

discuta cu ea, cel mai bine decat sa ajungeti sa va urati si sa va certati aiurea pentru c a ea nu stie sa vorbeasca.
raspunsa de anonim
0 voturi
Vrea pula. De la tine sau de la altul, nu stiu... Dar vrea pula.
raspunsa de anonim
0 voturi
cred ca ea vrea sa va despartiti sau sa o bai in seama sau sa arate ca nu e o marioneta a ta ca are pareri si este o diva .
raspunsa de stefy stefa stef sss (450 puncte)
...