• Register

Ati vazut The Hobbit la Cinema City Ploiesti?

Cum vi s-a parut calitatea imaginii? nu vreau sa stiu cum a fost filmul ca si scenariu, vreau sa stiu cat de buna a fost calitatea 3D-ului.
intrebat in Filme si Seriale de anonim
recategorized de George

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

4 Answers

0 voturi
 
Best answer
Merita vazut. Efectele sunt de nota 10 precum si sunetul, iar daca te lasi "dusi de nas" de poveste, te tine cu ochii pe ecran 166 de minute fara sa iti dai seama ca a trecut timpul. Bineinteles acum depinde si de ce tipuri de filme iti plac tie.
raspunsa de anonim
selected de George
0 voturi
Excelenta, cel putin din punctul asta de vedere merita vazut ;)
raspunsa de anonim
0 voturi
Mergi si o sa te convingi singur/a de calitatea imaginii ;)
raspunsa de anonim
0 voturi
mie mi-a placut mult. chiar m-am si ferit de cateva ori =))
raspunsa de anonim
...