• Register

Cat costa intrarea la patinoarul Olimpia ?

Cine-mi poate spune si mie cat costa biletul de intrare la patinoarul olimpia si cat costa sa inchiriezi patinele. mersi
intrebat de anonim

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

2 Answers

0 voturi
 
Best answer
ORA LUNI MARTI MIERCURI JOI VINERI SAMBATA DUMINICA
1000-1115 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 13 Lei 13 Lei
1200-1315 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 13 Lei 13 Lei
1400-1515 Patinaj Viteza 13 Lei 13 Lei
1600-1715 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 13 Lei 13 Lei
1800-1915 10 Lei 10 Lei 10 Lei 10 Lei 13 Lei 13 Lei 13 Lei
2000-2115 Hockey 10 Lei 10 Lei 10 Lei 13 Lei 13 Lei 13 Lei
2200-2315 10 Lei 10 Lei Hockey 10 Lei 13 Lei 13 Lei 13 Lei

Cat despre inchiriatul patinelor este 10 lei.

Sursa

raspunsa de George (11,670 puncte)
selected de George
0 voturi

http://www.patinoarulolimpia.ro/program.php

aici se gaseste programul si tariful

raspunsa de anonim
...