• Register

Cand e Valentines Day?

Cand este Valentines Day? eu stiam ceva de genul pe 15 februarie sau 14 februarie, in care zi este ?
intrebat in Informatii utile de anonim

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

6 Answers

0 voturi
 
Best answer
Valentines Day este de fiecare data pe data de 14 februarie.
raspunsa de Dinc─â George (2,910 puncte)
0 voturi
Valentines Day, sau Ziua Indragostitilor cum mai este cunoscuta, este pe 14 februarie 2013 - anul asta pica joi.
raspunsa de George (11,550 puncte)
0 voturi
valentines day este pe 14 februarie 2013
raspunsa de anonim
0 voturi

valentine's day este pe data de 14 februarie(la americani) si pe data de 24 februarie este ziua indragostitilor la noi romani.. ai inteles??!! sper ca ti-am fost de folos..wink

raspunsa de anonim
edited
0 voturi
pe 14 febroarie
raspunsa de stefy stefa stef sss (450 puncte)
0 voturi
Valentines Day 2015 este pe 14 februarie, pica sambata !
Mai este cunoscuta si drept "Ziua Indragostitilor"

La romani este Dragobetele !
raspunsa de cupidon
...