• Register

cine vine la maximilian, in koshin vineri?

maximiliann in koshin!!!! vineri 8 februarie!!!let's goooo
intrebat in Timp liber de Robert Tudose (170 puncte)

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

2 Answers

+2 voturi
 
Best answer
bun, ultima oara cand a fost in ploiesti l-am ratat, acum nu-l mai ratez :D
raspunsa de anonim
selected de Robert Tudose
+1 vot

inca nu sunt hotarata ce sa aleg, intre maximilian si alex velea :D mai am cateva zile sa ma hotarasc, dar momentan inclin spre MAX !! yes

raspunsa de Marina Andreea (400 puncte)
daca te hotaresti eu te astept la maxiii!!!:)):*
...