• Register

cum fac otrava pentru cainii maidanezi? [inchisa]

vreau sa stiu care este cea mai buna metoda sa omori cainii maidanezi fara sa-i faci sa se chinuie?

fata mea a fost atacata de o haita de 6 caini din jurul blocului, sunt tinuti in preajma de o tampita si i-am spus deja sa nu-i mai hraneasca, ca daca ataca pe cineva direct la ea ma duc, dar cum daca o omor pe baba aia probabil se vor face anchete, asa ca mai bine scap direct de problema.

 

closed with the note: Instigare la violenta - intrebare inchisa.
intrebat in Informatii utile de anonim
inchisa de George
Cum sa vreui sa omori niste fiinte asa de nvinovate . cum ??? De ce sa le iei viata ? Ai motive , ei sun speriati si de asta maia taca , se simt amenintati. Sper sa nu reusesti sa ii otravesti
Fi attent iei un tub de anti-gel si le bagi in paine eventual si un carnacior si merge daca e cainele rexistent la anti-gel, ca am mai intalnit atunci una bucat pistol eventual revolver ca are 6 gloante si ii iei la tinta :).Sper ca tea ajutat :)
iti urez sa fi atacata de o haita cel putin odata pe zi si s aiti dai seama ca a fi tampita e un drept numai daca nu dauneaza societatii dinc are faci parte. Cainii nu au vina corect, dar problema nu se rezolva prin ONG-urile mafiote care ne toaca banii in loc sa ajute orfani batrni sau chiar pe noi car nu avem cu ce plati intretinerea. Tu stai c utaticu care cistiga banutu si te doare in paispe de alti care sufera asa ca nu esti decit o ipocrita ca toti iubitorii de caini care ne solicita noua banii s a ce sa demonstreze cit de iubiotri suntei.Demonstreaza! Ia salariu, daca il ai, si baga-l in curul cainilor scurt! Si nu mai cere le nimeni sa faca la fel,Sau da-ti foc in semn d e protest in mijlocul unei haite,Toate cacacioasele ipocrite si in criza de identitate,fara obligati iin viata,fete batrine sau ceva de genu au tendinta s adevina nenaturale si sa o ia razna! Sa fi imuscata de fund in doresc, tu si toti apropiatii tai pina cind va vor face cainii statui cu eroi umani cazuti la datorie pentru binele maidanezilor! Pfui tu chiar nu vezi ca esti dusa?
Ai probleme cu o potaie prin cartier?Adresează-te autorităţilor strânge semnături de la vecini, fă poze,scrie mailuri,adresează-te media,inregistrează etc
şi/sau apoi rezolvă singur problema ;Intoxică potaia

Fă aluat de pizza cu ;
3 1/2 la 4 căni făină
1 1/2 cească de zahar
3 plicuri drojdie uscată instant
1 1/2 cani de apa,
2 linguri de ulei , plus 2 lingurite
2 lingurite sare
Apoi se adaugă:
-1 Cana de nuci de macadamia (optional)
-1 Ceasca de stafide
-2 Pachete de gumă de mestecat cu  xilitol sau Sorbitol
-2 Batoane de ciocolată pură.(masă de cacao mare) (500 de grame de ciocolata cu lapte pentru a suprima  un câine de 20 de kilograme, dar numai 50 de grame de ciocolată pură sau 170 de grame de ciocolata demidulce)
-1 avocado zdrobit
-5 Lingurite de cafea instant

Formează bile de dimensiunea unui bulgăre de zăpadă şi serveşte potaia vicioasă(plaseză chifteluţele unde căinele le poate găsi)
Produsul nu este toxic pentru oameni ba chiar este gustos(cu exceptia gumei de mestecat).

Dacă doriți să aplicați aceste cunoștințe, amintiți-vă să  folosiţi  în limitele legilor locale și nu otraviţi animalele de companie zgomotoase ale vecinului.
sa stii ca iti dau perfecta dreptate nimeni nu ar trebui o fiinta nevinovata ca un biet catelus! adevaratele javre sunt cei care o fac! sper sa muriti in chinuri mancati de 10 caini infometati ca-ci asa meritati!!!!!

8 Answers

–2 voturi
 
Best answer
Va rugam sa incercati rezolvarea acestor probleme pe cai cat se poate de legale. Apelati la primarie si spuneti ca v-au atacat copilul, iar in cazul in care nu se iau masuri va rugam sa trimiteti mail la stiri@iploiesti.ro cu toata povestea, iar noi vom face totul public pe iPloiesti.ro - o zi buna in continuare.
raspunsa de George (11,670 puncte)
–2 voturi
mai bine cheama hingherii, faci cerere la primarie cum ca ti-au atacat copilul si ca daca nu dispar cainii din zona dai in judecata primaria, pentru ca ei sunt vinovati pana la urma, dupa aceea si baba nebuna care le da sa manance.
raspunsa de Marina Andreea (400 puncte)
Incearca cu seminte de ricin . Cea mai buna este stricnina sau furadanu dar asa ceva se procura foarte greu ...iar otrava de sobolani nu este buna ( eu am dat de mam saturat otrava de sobolani soda caustica in cirnati bolduri si stricla pisata si fara rezultat  Uite aici pagina mea de FB http://www.facebook.com/Eutanasiati.Maidanezii
+1 vot
carne cu bolduri in ea ?
raspunsa de anonim
Nu merge nici asta am incercat eu ..furadanu e aur curat se rezolva rapid . Acum citeva zile sa facut o "razie" si la mine in cartier :D a fost si antena 1 a fost super erau 6 bucati aliniati frumos se bronzau :))))))
–1 vot
mai bine te otravesti tu idiotuule, sigur fata ta a intaratat cainii prostilor ce sunteti
raspunsa de anonim
Zoofili retaradati , voi trebuie sa va ia psihiatria cu camasi de forta
Futu-ti mortii matii de sarac imputit. Sa-mi bag pula-n mata pe muzica lautareasca. Daca te prind pe strada eu te musc, prostule. Te musc pana te jupoi de viu, ca sa intelegi si tu ce inseamna un caine. Te musc pana raman numai oase si tendoane din tine si apoi te dau cu sare si te pun la pastrat. Simt numai ura pentru tine amice, mi-as dori sa stiu cine esti ca sa-ti arat diferenta dintre mine si tine. Tind sa cred ca esti femeie, numai o proasta poate sa gandeasca astfel. Nu mai am cuvinte ca sa decriu ura pe care ti-o port.
As vrea sa te leg, sa te bag in portbagj si sa-ti dau drumul undeva la periferia bucurestiului, la prietenii tai, cainii. Nici oase nu mai raman dupa tine. NiciDumnezeu nu te mai recunoaste.
laba trista ti-am dat msg pv .....ca vad ca te dai tare la femele......sa mori tu ca nu te dai la cur jegule ?
–2 voturi
sunt mai multe variante, dar cel mai bine le incerci pe tine! vezi care iti place!
raspunsa de anonim
EXTERMINATI MAIDANEZII SI ZOOFILII CASTRATI
Si tie muie ca si prietenului tau de mai sus. Atat pot sa-ti spun. Muie si sacaz.
Deci cainii nu au nici o vina! Vinovati sunt ipocritii care se prefac indragostiti de patrupede dar care nu fac nimic pentru ele.Cind iubesti pe cineva il iei acasa il pupi in bot in fund unde vreti, aste e dragoste.in realitate niste pensionari si niste naivi lipsiti de identitate in general si in particular cu specia din care fa c parte se baga in seama aratind cu prefacatorie ce iubitori sunt ei nefacind nimic in sensul asta ci numai dind din gura si injurind oamenii aratindu-si o superioritate...Tot asa ca homosexualii ungurii din romania se creeaza niste grupui minoritare care de fapt impun majoritatii in cazul de fata cei care tin cu cainii si isi injura bunici ca si-au lasat nepoti nesupravegheaai si deci e normal sa ne ferim noi de caini le comunic ca sunt zeci d emii de caini nesupravegheati care deci trebuie s amoara tot asa cum e normal sa moara copii nesupravegheati.Jos ipocrizia mancatori de salam, salamul e facut din vite si porci sacrificati, mergeti la restaurant ca Brigitte Bardot si apoi va prefaceti ca sunt iibitori de animale.mergeti frate in rai direct, ati fi niste ingeri daca nu v-as auzi injuraturile adresate semenilor.NU mai vorbesc de activitatea cirminala a ONG-urilor parazite cara ne maninca painea si bani intretinind o problema sa isi cistige ai dreptul de a minca salam dintr-un salar de incompetent profesional in vruen domeniu.Nu mai vorbesc d emafia in care e antrenata primaria sau consilierii municipali si chia rparlamentarii care isi indeasa slanina in gura "aparind" cainii.Cainii sunt doa run pretext pentru adevaratii daunatori ai societatii, paraziti, criminali si restul de naivi manipulati de o falsa iubire de animale.O fi coborit Dumnezeu pe pamint ,suntem toti plini de dragoste mai putin aia care nu "iubesc" cainii.Huo javrelor!Oprescu face referendul pentru caini? Da de ce cheltuie bani incopempetentul sa incerce sa salveze mafia care ii umple buzunaru? Cum sa faci mai idiotule referendul,caiini sunt semeni inostri? Pai miine poimiine faci referendum pentru mancat salam esti tampit? Este lege de eutanasiere e clar ca esti implica in mizerie! Ori esti primar si iti faci datoria ori iti trebuie o lege in sensul asta? E clar : demisia!Legea incompetentei, exista , aplic-o! Stam c aprostii la cheremul unor escroci.In franta nu exista caini vagabonzi, ii dau la sapun, in Germani la fel nu vezi frate un caine.Pai cum s a te duci la Eiffel si sa te muste vreunul? Si te intrebi de c enu vin turisti in Romania, pai l anoi se face referendum frate pentru caini pentru a fi primar sau nu in continuare, pentru a-ti face datoria trebuie referendum? Pai la Tulcea s-a rezolvat problema e mai destept primarul de acolo sau nu e minjit cu banii mafiei din ONG?Ala stie care e legea.Iti trebuie referendum sa aplici o lege mai tampitule! Pui legea sub semnul intrebarii deci!
Caini trebuie EXTERMINATI prin orice metoda ca nu se mai poate.
0 voturi
Cred ca Nebuna esti tu si care iti da ideei cum sa faci
raspunsa de anonim
–1 vot
Ce interesant ! Nimeni din zmeii de mai jos nu are sange in puta sa-si scrie numele !
raspunsa de anonim
0 voturi
Interesant ! Nimeni dintre zmeii de mai jos nu are sange in puta sa-si scrie numele. Pacat !
raspunsa de anonim
Mi l-am pus eu prietene. E bine? Imi dau eu intalnire cu voi, ne vedem in baicului la complex, acolo unde sunt cainii aia blanzi si amari de atatea grutati...n-ai avea curaj nici macar sa dai geamul de la masina jos... iti sar cainii pe capota ca sa muste in tine.
Incercati cu insecticid, se gaseste usor si cred ca functioneaza. injectati in carne sau altceva.
...