• Register

Pe unde gasesc si eu in Ploiesti petarde, nu conteaza cu cate focuri.

intrebat in Shopping de anonim
recategorized de George

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

2 Answers

0 voturi
 
Best answer
Legal, pe nicaieri. Am impresia ca au voie sa le comercializeze doar cu o zi sau doua inainte de revelion.

"Pe naspa" incearca sa cauti prin zona garii de sud sau prin centru, pe la tarabele cu carti, unde stau si "bajetii" cu telefoane.
raspunsa de anonim
selected de George
0 voturi
pe centura.... niste petarde mama mama.... :)))
raspunsa de anonim
...