• Register

de unde cumpar cea mai ieftina tableta?

de unde cumpar cea mai ieftina tableta ? vreau pentru fata mea, sa se joace cu ea, deci nu ma intereseaza asa tare sa fie dotata cu gps sau alte chestii de genu ...
intrebat in Electronice / Electrocasnice de marius

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

3 Answers

0 voturi
 
Best answer

199 lei - nu cred ca gasesti o tableta mai ieftina de atat :)

raspunsa de George (11,710 puncte)
selected de George
0 voturi
tio dau eu pe a mea pe 2 milioane :) contact mercador,Tableta Pc cauta si o sa vezi :)
raspunsa de anonim
0 voturi

daca fata are sub 10 ani nu-i lua tableta ieftina - vei sta numai prin service cu ea - dar ca sa-ti raspund strict la intrebare de aici  emag.ro

raspunsa de Madrian
...