• Register

M-au pacalit cei de la Luxury Casting, ce pot face ?

M-au luat de pe strada si m-au pacalit ca imi ofera contracte si ca ma vor ajuta sa lucrez pentru diferite firme, acum am ramas cu banii luati si fara nici un contract. Pot sa ma duc sa depun plangere la politie sau macar la OPC?
intrebat in Legal de anonim
recategorized de George

Your answer

Your name to display (optional):
Privacy: Your email address will only be used for sending these notifications.
Anti-spam verification:
To avoid this verification in future, please log in or register.

5 Answers

0 voturi
 
Best answer
Din punct de vedere legal nu ai ce sa le faci. Atata timp cat ai semnat un contract fara sa-l citeste asta este problema ta. Singurul lucru pe care-l poti face si sa-i afecteze pe ei, este sa le spui prietenilor tai despre Luxury Casting si problemele facute de ei.
raspunsa de George (11,710 puncte)
selected de George
0 voturi
da-i in judecata
raspunsa de anonim
0 voturi
Nu stiu exact care e situatia si ce scrie in hartiile pe care le-ai semnat, dar e foarte posibil sa nu poti face nimic. Ei nu se angajeaza sa iti gaseasca un loc de munca, ci doar sa incerce!

Teoretic, in functie de ce scrie in contractul pe care l-ai semnat (ai semnat un contract, nu?) sau in chitantele pe care ti le-au dat, s-ar putea sa poti face ceva sau nu.
raspunsa de anonim
0 voturi
Si eu am patit-o ci cei de la luxury- casting...le-am platit o taxade 60 de lei si cand am ajuns acasa i- am povestit sotului meu care s-a interesat pe net despre ei (luxury) si am aflat ca am luat o mare teapa .asa dar aveti mare grija....nu- i credeti ....
raspunsa de anonim
0 voturi
Niste nesimtiti. Si nu sunt singurii, mai sunt si alte "firme" de genul. ex  Elite Casting
raspunsa de Rowena (160 puncte)
...